Produktbeskrivelser

Har du en webshop, og ønsker du hjælp til produktbeskrivelser? Så er du havnet det helt rette sted. Produktbeskrivelser er vigtige for dine produkter, da de kan være afgørende for, om produktet bliver solgt eller ej. Gode og fyldestgørende produktbeskrivelser kan derfor være afgørende for salget på din webshop.

Sælg mere ved at beskrive dine produkter

Hvis du gerne vil øge salget i din webshop, er gode produktbeskrivelser et godt sted at starte. Produktbeskrivelserne er, som navnet antyder, med til at beskrive de produkter eller ydelser, som du sælger i din webshop.

Beskrivelserne skal indeholde alt relevant information omkring dit produkt, service eller ydelse og samtidig være beskrevet, så det giver besøgende lyst til at handle hos dig. Det udfordrende ved dem er, at de skal være korte og præcise – og det er en kunst at mestre evnen til beskrive et produkt på bare 30-40 ord.

Heldigvis kan du få hjælp af Tekstunivers, da jeg efterhånden har skrevet mange produktbeskrivelser gennem tiden. Jeg kan derfor skrive produktbeskrivelser, der sidder lige i skabet!

Bestiller du tekster hos mig, vil din investering hos mig med al sandsynlighed tjene sig ind igen flere gange.

Produktbeskrivelser fra Tekstunivers er en god investering

Når du bruger mig til at skrive dine beskrivelser, får du tekster, der kort og præcist formidler det vigtigste ved dine produkter, ydelser eller services. Jeg har erfaring i at skære det unødvendige fra og gøre det resterende skarpt og præcist.

Produktbeskrivelser skrevet af mig er professionelle og sælgende, og får din webshop til at fremstå troværdig – og det er netop målet med gode og velskrevne tekster!

Få et tilbud på tekster i dag

Jeg skriver produktbeskrivelser helt ned til 30-40 øre per ord + moms, hvilket er meget billigt!

Hvis du står og skal have skrevet produktbeskrivelser, er du mere end velkommen til at kontakte mig via kontaktformularen eller ved at skrive til mig på tekstunivers@gmail.com.

Jeg vender typisk tilbage med et tilbud inden for få timer, så du hurtigt og nemt kan tage stilling til, om jeg skal være din nye samarbejdspartner.

Jeg ser frem til at høre fra dig!